אנימל - גילה ברגר – עובדת סוציאלית - מטפלת בעזרת בעלי חיים | אזור פתח תקווה והסביבה
לימודי טיפול בעזרת בעלי חיים | לימודים | מטפלים
חפש

פנייה ישירה לגילה ברגר 

גילה ברגר
עובדת סוציאלית - מטפלת בעזרת בעלי חיים 

אזור שירות:
פתח תקווה והסביבה

טלפון:

050-8004589
גילה ברגר - מטפלת בעזרת בעלי חיים

רקע וניסיון:
  • עבודה עם ילדים ובני נוער במרכז לטיפול בילד (תרפיות בהבעה, ביצירה ובאמצעות בעלי חיים), במשך למעלה מ-5 שנים.
     
  • עבודה עם ילדים ונוער ומשפחותיהם במחלקת הרווחהלמעלה מ-20 שנה.
     
  • עבודה במכון להתפתחות הילד, למעלה מ-7 שנים.
     
  • כיום, מטפלת בילדים ונוער בקליניקה ביתית, בפתח תקווה.

לימודים והכשרה:
  • תואר BA בעבודה סוציאלית - אוניברסיטת בר- אילן,
     
  • תואר BA בסוציולוגיה וקרימינולוגיה - אוניברסיטת בר אילן. 
     
  • טיפול בעזרת בעלי חיים - מכללת מגן דוד ירוק.
     
  • לימודי הנחיית קבוצות הורים - מכון לעובדים סוציאליים.
     
  • לימודי הדרכת הורים - מרכז תכלית להורות מעשית.
     
  • מדריכת סטודנטים.

אשמח לתת לכם מענה בטלפון או דרך טופס הצור קשר כאן בעמוד.
 

פנייה ישירה גילה ברגר – עובדת סוציאלית - מטפלת בעזרת בעלי חיים 

מלאו את הפרטים וגילה ברגר – עובדת סוציאלית - מטפלת בעזרת בעלי חיים  - תחזור אליכם בהקדם האפשרי
גילה ברגר - מטפלת בעזרת בעלי חיים

גילה ברגר – עובדת סוציאלית - מטפלת בעזרת בעלי חיים 


לילדים ובני נוער בטיפולים פרטניים או קבוצתיים, המתמודדים עם: 
  • בעיות רגשיות
     
  • קשיי קשב וריכוז
     
  • בעיות חברתיות
     
  • בעיות התנהגות
     
  • בעיות תקשורת
     
  • פגיעות מיניות
     
  • ילדים ונוער בסיכון

הטיפול כולל הדרכת הורים ועבודה מערכתית עם המשפחה, מערכת החינוך והגורמים המטפלים. 
 
המפגשים הטיפוליים מתקיימים בקליניקה ביתית.

בעלי החיים שתפגשו בחדר הטיפולים:
ארנבונים, שרקנים, דגים, אוגרים וצב.

כלים נוספים ויצירה:
אני נעזרת ביצירה, משחקים וסיפורים המאפשרים כניסה לעולם הפנימי, חוויתי ורגשי של הילד.

המרחב הטיפולי:
מאפשר לילד להביע את עצמו ולהביא לשינוי, תוך שילוב בין שיטות שונות בהתאם  לצרכיו.

הטיפול בעזרת בעלי חיים:
  • באוריינטציה פסיכודינמית
  • כלים קוגניטיביים התנהגותיים, בהתאם לצרכיו של  הילד
  • שילוב הדרכת ההורים.

המטרה היא חיזוק הביטחון והדימוי העצמי, שיפור התפקוד בבית ובמסגרת החינוכית של ילדים ובני נוער החווים קשיים.